• Luns a venres.
  • De 8:00h a 16:00h.

Normativa

A escola conta co Proxecto educativo, regulamento de réxime interior e programación adaptada ó alumnado do centro.

Servizos

Dende a escola queremos que os nenos e nenas sintan o espazo como unha segunda casa. Por iso, contamos con diferentes momentos de entrada.

A escola abre as súas portas as 8 da mañá para acoller os nenos e nenas que chegan cedo. Neste momento poderán almorzar e se o requiren descansar outro pouquiño ata que cheguen os demais.

Logo teremos o tempo de actividade e xogo espontáneo. Un tempo onde cada neno e nena poderá descubrir o seu ritmo novas experiencias. Este tempo conta tamén coa saída a zona exterior da escola.

Xa de volta, e despois de asearnos, chegará o momento da comida, para aqueles que se queden a comer, ou da hora da recollida para os que van para a casiña.

Unha vez rematemos toca a hora de ir durmir, para levantarse con enerxía cando cheguen as súas familias

Instalacións

A escola conta con: